Logo

16 lipca 2013

BLAZE OF GLORY



Wy czytacie post, a ja siedzę w pociągu.
Trasa na dziś: Warszawa=>Włocławek=>Warszawa=>Kraków=>Zakopane. 
No lubię sobie czasem tak pojeździć...
 Zatem moje Drogie kolejny wpis prosto z Giewontu! Wszelkie rady czy sugestie z cyklu co? / gdzie? / dlaczego? mile widziane, bo jak się możecie domyśleć wędrować będę pierwszy raz. Mam nadzieję, że ta drastyczna zmiana wakacyjnego kierunku - z morskiego na górski - wyjdzie mi, moim łydom i pośladom na dobre ;)

A co do ciuchów. 
Ot... prosty, wygodny set do biegania po mieście. Bez żadnych fajerwerków. To co lubię najbardziej :)

Enjoy!


ZDJĘCIA: Maciej

top - second-hand || dress - ROMWE || denim jacket - second-hand (Levis) || shoes - Converse 
  jewelry - Maja Racka, Glitter, Malvaretki, Vezi, US

***

Follow me on FACEBOOK & INSTAGRAM


« Nowszy post Starszy post »

66 komentarzy

  1. Marynarka rodem z lat '80, i kto powie, że moda się nie wraca:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnimi czasy proste zestawy zdecydowanie należą do jednych z moich ulubionych:)super wyglądasz powodzenia w górach:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny look :D Uwielbiam takie połączenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł na kolor paznokci!

    OdpowiedzUsuń
  5. jesteś przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się taka skórzana wersja ciebie ;) stylowa; )

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo podoba mi się ta stylizacja ze skórzanymi ogrodniczkami

    OdpowiedzUsuń
  8. Asia powiedz mi, jakie to uczucie być zajebistym? hihi Świetny look!

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny zestaw ! nie wiedzialam ze sukienka ogrodniczka moze byc taka seksowna!:D
    w zakopanym koniecznie na morskie oko się udaj :D
    ja jak bylam mialam zakwateropwanie w murzasichle...bardzo ciekawe urokliwe miejsce a tak pozatym to moge Ci tylko polecic gorskie szlaki rzadko uczeszczane przez turystów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, Morskie Oko będzie jutro ;) dzięki!

      Usuń
    2. Z tych turystycznych i dla "leniwych",ale za to z przepięknym krajobrazem,jaskiniami,potoczkami,to dolinę kościeliską polecam:)

      Usuń
  10. Zakopane i giewont to przede wszystkim buty trekkingowe... :)

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie, a ta figura, pozazdrościć tylko mogę:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ogrodniczka jest cudowna :) Choć, gdyby kończyła się spodenkami, to zaczęłabym marzyć o tym ,aby mieć ją w swojej szafie :)

    Gdzie iść w Tatrach (2 miejsca w kolejności)
    1. Dolina 0pięciu Stawów. Najpiękniejsze miejsce w Polsce!
    2. Hala Gąsienicowa (i Królowe Rówienki).

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny zestaw! Musi być bardzo wygodny!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna sukienka! Lubię takie proste i stylowe outfity :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialna sukienka! Mega zestaw! Już dawno nic mi tak nie wpadło w oko! pzdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna ta kiecka, idealnie w niej wyglądasz..i trochę się uspokoiłam, jak zobaczyłam, ze to jednak nie sh, bo byłabym mega zazdrosna ;)))
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D no nie, nie niestety na lumpach nawet w wersji jeansowej nie znalazłam ;)

      Usuń
  17. Wyglądasz oszołamiająco. :) Super sukienka.

    OdpowiedzUsuń
  18. super wyglądasz i mam bardzo podobną katanę też z sh
    tylko nie było ci trochę gorąco w tej czarnej sukience? :P
    pozdrawiam i zapraszam

    http://odrobinaszalenstwa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak się zastanawiam zanim ją zamówiłam czy to nie przegięcie (skóra na lato), ale okazuje się, że jest ok :)

      Usuń
  19. świetny zestaw :) wszystko fajnie do siebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  20. genialna ta sukienka i świetnie współgra z trampkami

    OdpowiedzUsuń
  21. Sukienka bomba ! Uwielbiam takie proste zestawy do biegania po mieście ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo mi się podoba Twoja stylizacja :D Prosta, ale ciekawa :) Kierunek podróży też jest sympatyczny :D

    OdpowiedzUsuń
  23. sukienka jest rewelacyjna!:D

    OdpowiedzUsuń
  24. Super wyglądasz! Uwielbiam conversy:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. Jej ten outfit jest genialny, baaaardzo mi sie podoba <3.

    xx, Ala z http://vintagelilabelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Zakopane, piękne miasto.

    Zapraszamy do siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. na obiad do żabiego dworu (czy jakoś tak) ;) a poza tym to sukienka jest świetna, a połączenie jej z tą koszulką i trampkami jest strzałem w 10!:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajny zestaw :) Trendy na swój sposób :)

    OdpowiedzUsuń
  29. jak Zakopane to tylko we wrześniu (nie ma takich tłumów), ale teraz to już chyba trochę późno na taką radę :p w na górskie spacery polecam kije trekingowe (ułatwiają chodzenia i ćwiczysz całe ciało, nie tylko łydy) i oczywiście wygodne, stabilne buty.
    Morskie Oko jest przereklamowane, ale Dolina pięciu stawów - cudo.

    OdpowiedzUsuń
  30. ta kurtka dzinsowa jest przeidealna *.*
    zakochałam sie w niej <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam Twoją sukienkę :)
    Pozdrawiam,Malwina

    OdpowiedzUsuń
  32. świetne ubranko, bardzo stylowa jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Genialnie!!! <3 Zakochałam się w tej stylizacji!

    OdpowiedzUsuń
  34. Dobra stylizacja, fajne zdjęcia fashion by wyszły. Generalnie dobrze się prezentujesz. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo fajne masz stylizacji!<3 Bardzo mi się podobają :) A, proszę, napisz jakie sklepy odzieżowe lub marki są twoi ulubione? Dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetnie wyglądasz!
    Obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ciekawe stylizacje :)
    Pozdrawiam
    Sylwetta

    OdpowiedzUsuń
  38. sukienka świetna ! bardzo fajna stylizacja :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. rewelacyjna ta sukienka :) masz taką słodką urodę, a strój jest z 'pazurkiem' ;p podoba mi się :) * świetny wąsaty zegarek :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Wow! Jestem pod wrażeniem. Fajne zestawienie i ciekawe zdjęcia :) Pozdrawiam i czekam na więcej! Daria


    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo mi się podoba, prosto, klasyczne kolory, ale nie jest nudno, no i te paznokcie tak wszystko fajnie dopełniają.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  42. Ta sukienka jest niesamowicie boska

    OdpowiedzUsuń

Kochani!

Dziękuję za każdy komentarz.
Na pytanie / wątpliwoścu / sugestie postaram się odpisać jak najszybciej mogę :)

UWAGA !!!
JEDNOCZEŚNIE BARDZO WAS PROSZĘ O NIESPAMOWANIE !!! JEŚLI ZOSTAWIACIE KOMENTARZ TO AUTOMATYCZNIE MOGĘ POPRZEZ NIEGO WEJŚĆ NA WASZĄ STRONĘ/BLOGA. DODATKOWE LINKI SĄ ZBĘDNE. SPAMY, JAK I WPISY Z WULGARYZMAMI, NIE BĘDĄ TU PUBLIKOWANE!! CAŁA RESZTA OWSZEM :)


Ściskam mocno !
Lumpexoholiczka


Instagram

Obserwatorzy

Facebook